Kontakt

Kontaktinformation, persondata og handelsbetingelser


Villa

Sundbrovej 57

5700 Svendborg

tlf: +45 24209329

hf@villahandmade.dk

cvr. 26 03 51 39

Besøg fliseudstillingen ml. 11 og 17.30 (evt. ubemandet)

mandag - søndag

Rådgivning efter aftale

 

 

 

tlf: +45 24209329

hf@villahandmade.dk

cvr. 26 03 51 39

Besøg fliseudstillingen 11-17.30

Rådgivning efter aftale

Handelsbetingelser
 

Bestilling
Alle bestillinger er bindende for ordregiver, da alle fliser/produkter bliver custom-made - dvs. specialfremstillet til ordregiver. Afbestillinger kan generelt ikke foretages med mindre Villa udtrykkeligt og skriftligt har indvilget i det.


Levering
Den anviste leveringsdato er kun vejledende; Villa tager forbehold for udefrakommende faktorer der kan påvirke leveringstidspunktet. Villa underretter kunden hvis der sker større afvigelser fra den anviste leveringsangivelse. Når varerne er overdraget til speditør eller fragtmand, overgår risikoen til kunden. Kun i tilfælde af særligt ønske fra kundens side kan vi sørge for forsikring af transporten. Forsikringsomkostningerne tilfalder bestiller.


Betaling
Betaling sker på aftalte vilkår. Hvis intet andet er aftalt betales et forskud på 50% ved ordreproduktion. Resten betales umiddelbart inden levering. Ved senere betaling vil der blive tilskrevet renter på 2% per påbegyndt måned efter forfald og 100 kr pr. rykker.


Reklamation
Da varerne er håndlavede må det forventes at der er mindre ujævnheder, farveforskelle, højdeforskelle etc. ved fliserne. Dette gælder ikke kun for fliser, men også for alle andre håndlavede produkter fra Villa - og er i vid udstrækning en tilsikret egenskab ved produkterne.

Disse samt mindre transportskader, som f.eks. skader på kanter, enkelte itugåede fliser mv. må forventes og er ikke reklamationsberettiget, da det ved flisebestillinger skal være indeholdt i den ekstra spildmængde, der er bestilt ved ordreafgivelsen. 

Da fliserne i tolagsteknik er håndlavede med slidlag af ægte marmor og pigmenter fra forskellige forekomster tager Villa ikke ansvar for at fliserne svarer til tidligere fremstillinger eller fremstillinger fra andre firmaers værksteder. Sørg derfor for at bestille den nødvendige mængde fliser samlet. Differencer til andre leverancer i farve, tekstur eller optik er derfor ikke reklamationsberettiget.

Dette forhold gælder også for gulvtegl og for zellige og bejmat fliser samt for alle andre produkter fra Villa, fremstillet i hånden.

Villa tager ikke ansvar for korrekt lægning af fliser eller for problemer som forekommer efter lægning og behandling af fliserne. Vi anbefaler at benytte professionelle håndværkere og at vores anvisninger følges.

Villa tager ikke ansvar for problemer, der er opstået ved forkert rengøring eller håndtering i brug. Skader opstået af syre eller andre skadelige stoffer kan udbedres og Villa kan hjælpe med rådgivning. Benyttelsesskader og rengøringsskader er ikke reklamationsberettigede.

Tydelige mangler eller forkerte leverancer skal reklameres indenfor 24 timer efter modtagelsen af varerne. Ved beskadigede varer skal skaden noteres på fragtbrevet med fragtmandens underskrift. Såfremt der er tale om en skjult skade, der først ved nærmere undersøgelse kunne ses, skal dette allersenest meddeles indenfor 6 dage fra modtagelsen.

Returforsendelser forudsætter vores tydelige indforståelse og bliver kun modtaget frit i hus til vores lager.

Alle reklamationer skal ske før installation. Der kan ikke accepteres reklamationer af synlige defekter, farve eller strukturfejl efter lægning af fliserne er sket.